20100624

Ayna'yı seviyorum..şarkılarında seni anlatmasını da..

HAYATTA PAYLAŞMAYA DEĞER, BİLDİĞİN BİR SIR VARSA EĞER..
HAYKIRIP DAĞLARA TAŞLARA,
ANLATMALIYMIŞ MEĞER..


...artık çıkmıyorum İstiklal'e..sabah, fatma hanım uyandırıyor..helva, ekmek, çay..bana onlar bakıyor..odanın hali perişan, ben perişan..kimse yok işime karışan..arasıra balkona çıkıyorum, fesleğenler kuruduğunda,ocaktı..ben baharı bekliyorum..ne olduğunu bilmediğim bir ümidim var hala..gözüm şişelere takılıyor,becerebilseydim, ne ala..bugünlerde böyleyim ben,yas denen şiirdeyim..bi köşede gülüşün var, sırtımda kanlı bıçağın..hiçbir zaman duymayacağın, duysan da anlamayacağın bir çığlıkta, sana birikiyorum..

2 yorum:

  1. Ayna'yı ve şarkılarını ne çok özlediğimi fark ettim... teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. hoooooş
    resimmmmm
    manzara mükemmel
    :))))

    YanıtlaSil

BURADAYSAN SEN DE YAZ BİŞİLER..