20100624

İLK..

İÇİNDE BU KADAR ÇOK ŞEY BARINDIRAN, BİR DENİZ VAR BİR DE BEN..DENİZİN İÇİNDE KUM, BEN DE SEVDAN..DENİZİN İÇİNDE BATIK, BEN DE YARAN..
GÜN BATARKEN, ÇEKİLEN HER FOTOĞRAF BİRAZ MUTLU BİRAZ DA MUTSUZDUR..BİRAYLA CİLANAN ŞARKILAR, SENİN GÖZÜNE BAKA BAKA SÖYLENMEDİKTEN SONRA, NEYE YARAR..BUĞULUYUM, BUĞULUSUN, BUĞULU..BENİM KAFAMDA ,NET OLAN HANGİ FOTOĞRAF?..SEZEN SÖYLER, ÜZÜM BUĞUSU GİBİSİN DİYE HANİ..SEZEN ÇOK GÜZEL SÖYLER,SEZEN HEP BENİSÖYLER
..

AĞIR AĞIR ÇIKACAKSIN BU MERDİVENLERİ, DER ŞAİR..AĞIR DA ÇIKSAN, HIZLI DA VARSAN, SONUÇ AYNI MADDEYE VARIR..MERDİVENİN AHŞABI GÜN OLUR KENDİ BOYUNCA BİR AHŞABA DÖNÜŞÜR ANCAK..SENİ KOYARLAR İÇİNE, PAKET, EBEDİYETE..BEN İSTERİM Kİ, DÜNYA GÖZÜYLE ÇIKAYIM SENİN GÖNÜL MERDİVENİNİ..
GÖKYÜZÜM, DOĞAN GÜNEŞİM,ŞAFAĞIM..SANA MERHABA DEMEK İÇİN NE KADAR GEÇ İSE, KENDİME SELAM VERMEK DE BİR  O KADAR GEÇ..

ÇİĞNESE ÇİĞNESE, KENDİNİ ÇİĞNER İNSAN, YİNE KENDİ AYAKLARININ ALTINDA..

N.K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BURADAYSAN SEN DE YAZ BİŞİLER..