20100624

sunay akın..

Beceriksiz.........



Kabuğunu koparmadan ne bir elmayı soyabildim ,
ne de iyileştirebildim bir yaramı ..
ama karşıma çıkınca
kızmadım hiç elma kurduna ,
bendim çünkü bıçağı saplayan ,
onun yurduna..


Şair diyorlar benim için ,bilmiyorum oysa..
her şiire konmalı mı uyak,
her yere nedense
konamıyor tayyare,
hay dilimi
arı türkçe soksun; uçak


Kaptan olmak isterdim
aynanın karşısında
eski bir sinema yıldızı
gibi ağlayan..
İstanbul hatlarında
bir fırça hafifliğiyle gidip
gelen vapurlara..


Eskimo bir şair dokunuyor omuzuma
ve Kız Kulesi'ni göstererek
bırak artık diyor üzülmeyi
yedi tepeli bu şehirde
şiir okunacak tek yer
elbette denizin ortasındaki
şu küçük buz dağı


Terzi olsa da babam,
sökük dikmesini beceremem,
beni yalnızca sen anlarsın,
iğnenin deliğinden geçsin
diye ipliklerin,
bir anlık ıslatıldığı dudaklara
takılıp kalan annem ..



şiir: sunay akın..

1 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yol
    yeşil çimenler içinde orda olupta yürümek isterdim
    sevgiler

    YanıtlaSil

BURADAYSAN SEN DE YAZ BİŞİLER..