20100624

YÜKSEK GERİLİM HATTI..

YÜKSEK GERİLİM HATTINDAYIM..
ÇARPTIKÇA BAKIŞINA BAKIŞIM,ÇARPILIYORUM..
SADECE ÇARPIMLAR VAR YÜREĞİMİN EZBER TABLOSUNDA.
NE BÖLEBİLİYORUM HAYATIMI,SANA DEĞMEK İÇİN..
NE EKSİLTEBİLİYORUM SENİ,Kİ MÜMKÜN DEĞİL..
NE DE TOPLAYABİLİYORUM YERDEN,KIRGINLIKLARIMI..


YANLIŞLIKLA OLMASIN İSTEDİĞİM TÜM DOKUNUŞLAR,
ÜÇ YANLIŞ BİR DOĞRUYU GÖTÜRÜR,BİLİYORUM..
DOKUNMAK BİLE RÜYAMDA ANCAK GÖREBİLİRSEM, GÖRDÜĞÜM..
İNSAN RÜYASINI BİLE SEÇEMİYORSA..
YANLIŞLAR DOĞRUYU GÖTÜRMESİN,
SENİN GÖSTERDİĞİN DOĞRULAR,BENİM YANLIŞIM OLMASIN İSTİYORUM..
NAFİLE..




İÇİMDEKİ YÜKSEK GERİLİM HATTINDAN YANKILANIYOR ,SENİN YUMUŞAK YANAĞINA..
ÇOK MU ŞEY..
ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM,
HALBUKİ SOKAKTAKİ HER ÇOCUK,
YANAĞINI SIKTIRIYOR BANA..
SEN HER ÇOCUK DEĞİLMİŞSİN, ER ÇOCUKMUŞSUN..


YÜREĞİMİN YÜKSEK GERİLİM HATTINDA ,SEVDASININ ATEŞİYLE,BENİ YERDEN YERE ÇARPAN ÇOCUK..


N.K.

4 yorum:

  1. ... soze ne hacet
    herseyı ne guzelde yazmıısn

    YanıtlaSil
  2. çook çok beğendim şekerim.bayılırım şairlere şiirlere.ben hep uğrarım artık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. güzel. fakat fotoğrafları bloga sığdırsan görsel olarak daha hoş olacak.

    YanıtlaSil

BURADAYSAN SEN DE YAZ BİŞİLER..