20110112

SENLE..

İŞTE burada, tam bu noktada, senle bakmak istedim aynı noktaya..
aramak istedim,
haydi gel, demek..
gözlerine kadeh kaldırmak, şık şıkırdım kadehlerin,ince belli karafların zarafeti arasında,
senin zarafetine bayılmak istedim..
yapamadım ,durdum fotoğraf çektim..

yetmedi, bi daha çektim..
eksik kaldı,herşey gibi ,bu da sensiz..
deniz nasıl güzel,nasıl mavi,nasıl dingindi bilsen..
sen de gör istedim,
gel diyemedim..

desem nolur, demesem nolur..
hangi günahın bedeli bu?şarkıdaki gibi..
ne isyan etmeye, ne kadere gücenmeye ,ne de gözyaşı dökmeye..

sen izmir oldun benimle izmirde..
sen izmirin sebebi oldun,
izmirin taa kendisi,
sebebi,varı yoğu ,
herşeyi..

N.K.

arkadaşlar, izleyicim olduğunuz için çok teşekkürler..şiirler alıntı değil, bizzat, post girerken o an doğaçlama yazılan kısa yazılardır..
sevgiler..

3 yorum:

BURADAYSAN SEN DE YAZ BİŞİLER..