20110331

atlar..


            atlar koşuyor her vakit seninle içimde,
        dört nala ve patırtılı..
             bunca gürültü patırtı , iki satır yazın için mi..
bunun için mi ,böyle can çekişmelerim,
iki satır kelamın için mi iki gün süren yürek ağrım..
atlar koşuyor içimde dört nala,
ezerek sonbahar yaprağı ile dolu tozlu toprak yolları,
tek bir sözün hayalken,
öpmek mi seni umduğum ,ne gam..

atlar koşuyor içimde,onların sesi karışıyor yürek çarpıntılarıma..
ahh şairlik kim ,ben kim,
benim ki sadece bir sitem,atlarıma..
N.K.A.

5 yorum:

  1. ...içindeki çocuk ölür oysa;
    atların olmasa..

    YanıtlaSil
  2. zoim
    içimdeki atlar gün gelir sana da atlar..hahahahahaah..
    içimdeki çocuk seni seviyore..

    YanıtlaSil
  3. hahahahahah manyaakkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  4. atlari cok seviyorum cok asil hayvanlar, ayakta ölüyorlarmis.
    hep bir siyah atim olsun isterdim, atlarin gözlerine bakinca duygusallasiyorum.
    cok güzel hayvanlar <3

    YanıtlaSil

BURADAYSAN SEN DE YAZ BİŞİLER..